Vores værdier
Vores fire, definerede værdier er grundlaget for, at vi lykkes med at løse vores faglige kerneopgave. Vi har alle et fælles ansvar for, at værdierne lever i den daglige praksis. Læs mere om vores værdier herunder.
Vores fire kerneværdier
Vis alle
1. Borgeren i centrum
- Vi leverer forløb af faglig kvalitet, som forbedrer borgernes trivsel og livskvalitet
- Vi sikrer, at borgerne får relevant information
- Vi møder borgerne med respekt og ligeværdighed
- Vi er lydhøre over for borgernes ønsker og behov og inviterer til dialog.
2. Lighed i mental sundhed
- Vi arbejder både med individuel, gruppebaseret og strukturel sundhedsfremme
- Vi tilbyder forløb til borgere med behov for hjælp til at håndtere symptomer på psykisk mistrivsel
- Vi indretter vores indsatser og tilbud, så de er tilgængelige for alle borgere.
3. Udvikling
- Vi har mod og vilje til at gå nye veje for at udvikle vores kompetencer og tilbud i overensstemmelse med borgernes behov
- Vi er særligt dygtige til at samarbejde på tværs af opgaver og kompetencer i og uden for centret
- Vi er en arbejdsplads, hvor medarbejdernes ansvarlighed, engagement og initiativ værdsættes og betragtes som et aktiv.
4. Tillid og fællesskab
- Vi møder hinanden med gensidig respekt og tillid
- Vi har en feedback-kultur og giver plads til forskelligheder, succeser og fejltagelser, som vi lærer af
- Vi står sammen og løser vores kerneopgaver i fællesskab
- Vi deler ud af vores overskud og hjælper hinanden.